BusinessEtiquette

Trainingul de Business Etiquette are un impact direct asupra factorilor de decizie, celor din funcţii de conducere, celor din vânzare, proaspăt angajaţilor, celor responsabili de programe de leadership şi management.

Succesul profesional al unui individ depinde în mare măsură de abilitatea de a crea şi păstra relaţii/ legaturi. Fie că e vorba despre o sedinţă, o masă de afaceri, o situaţie de networking, o călătorie de afaceri sau o conversaţie telefonică, abilităţile de relaţionare au puterea de a lega sau dezlega interacţiuni/ relaţii.

Acest training vine în ajutorul celor care vor să aibă relaţii durabile, atitudini potrivite şi profesioniste care să-i ajute să exceleze atât în mediul profesional cât şi în cel personal.

Atuu-ul nostru: plecăm de la respect şi valorile companiei + cele personale şi le traducem în comportamente şi atitudini fine care fac diferenţa de fiecare dată.

Participanţii la acest training vor:

+ învăţa atitudinile, manierele şi comportamentele care sunt un “must” pentru funcţia lor

+ dobândi abilităţile necesare pentru a acţiona politicos într-o situaţie lipsită de politeţe

+ câştiga încrederea de a acţiona cu eleganţă şi profesionalism plecând de la situaţiile de zi cu zi până la cele speciale

+ învăţa cum să folosească fiecare interacţiune drept oportunitate de a crea relaţii

 

Tematica:

  1. Ce este Business Etiquette şi cum poate aduce valoare
  2. Politeţea la locul de muncă
  3. Eticheta la telefon şi în conversaţii
  4. Social Media Etiquette
  5. Eticheta în email
  6. Prânz/ cina de afaceri
  7. Elemente de bodylanguage, spaţiul personal şi carisma
  8. Eticheta în întalniri
  9. Ţinuta vestimentară şi aspectul profesionist
  10. Prima impresie

+ teme la alegere, personalizate pe nevoi

 

Durata:

+ întâlniri 1 la 1 – 60 minute

+ training – 4 ore – 8 ore – 5 zile sau personalizat